Konec Jeans Makera

Když jsem s džínami začínal, s názvem firmy jsem si docela lámal hlavu. Hodiny přemýšlení, desítky nápadů a řada zoufalých zpráv mým známým. Až mi došla trpělivost a řekl si: “Bude to Jeans Maker! Chci vyrábět džíny, tak Jeans Maker.”

Jeans Maker

Koupil jsem doménu, založil FacebookInstagram, vytvořil mail. Jenže po roce jsem cítil, že to není to pravé ořechové. Tehdy jsem jel do Berlína na denimový festival a dal se do řeči s hosteskou.

Slečna: “Z jaké jste firmy?” 

Já: “Jeans Maker.”

Slečna: “Ok. Ale z jaké jste firmy?”

V tu chvíli mi došlo, že Jeans Maker funguje jen v Česku. Za hranicemi a pro expaty je to moc obecné. Jeansmaker. Prostě někdo, kdo dělá džíny. Tahle zkušenost mi dala jasně najevo, že musím vymyslet jiný brand.

Patrik Diamant

Jsme zpátky v Mnichově. Hugo Boss, Ralph Lauren, Giorgio Armani. Všechny značky nesou jména svých zakladatelů, i když dneska to tak nevnímáme. Jsou to značky. Stejně jako Škoda nebo Porsche. Teď musím dát za pravdu svým známým, kteří mě do Patrika Diamanta tlačili.

“Je to unikátní.”

nebo

“Kdo se tak jmenuje?

Jmenovat se Diamant není úplně běžné a v Česku nás je jenom 42. K tomu denně dostávám otázku, jestli je to umělecké jméno, takže to v lidech zanechá nějakou stopu. A musím říct, že s Diamantem se stávají příjemnější i návštěvy úřadů 🙂

Proto jsem se rozhodl a změnil název. Přestože jsem zase slyšel:

“Jeans Maker je už zajetý.” 

nebo 

“Proč to měníš? Vždyť to bylo dobré.”

Jenže tvrdohlavost je pro mě (ve znamení lva) charakteristická.

Má to svůj důvod

Dalším důvodem pro rebranding je budoucí rozšíření produktů. Ne, že bych opouštěl džíny, to nikdy. Ale rozšíření o košile, pásky nebo ponožky je nasnadě.

Příliš se mi nelíbí, pokud firma, která má v názvu “pekařství”, začne prodávat například hodinky nebo kávovary. Trochu přeháním, ale to jen pro představu.

Co třeba Pepe Jeans? Jsou to jen džíny? Rozhodně ne. Trička, svetry, bundy, pásky, boty, voňavky, peněženky, brýle,… Prostě mi to nesedí. Naopak u Tommy Hilfigera, Lacoste, Ganta mi to nevadí.  

A jak jsme to všechno udělali? Dozvíte se v dalším článku.

Další články, které by vás mohly zajímat

Dárkové poukazy na cokoliv

Je to pár dnů, co jsme spustili dárkové poukazy v několika hodnotách. Dárkové poukazy na džínykošile pro své blízké rádi kupuje a tak jsme přidali hodnoty od 1 000 Kč, přes 2 000 Kč až 5 000 Kč.

Představujeme vám naše klienty

Chtěli jsme to udělat už dávno. Ukázat vám naši práci prostřednictvím našich klientů. Říká se, že cesta je cíl, a proto vám v dalších měsících představíme i naši výrobu, nicméně výsledek je přeci jen cennější. Proto jsme na konci listopadu udělali pár fotek, zavzpomínali, co jsme spolu zažili a probrali pár věcí z jejich životů.

Brocast… jiný rozhovor nejen o džínách

Když se mi bráchové Tomáš a Adam zmínili, že plánují natáčet podcasty, hned mě ta myšlenka nadchla. Zaprvý myslím, že to jsou chytrý kluci, takže o zajímavý myšlenky nebude nouze. Zadruhý mají okolo sebe další chytrý lidi, takže o zajímavý témata nebude nouze. A zatřetí si myslím, že podcasty do budoucna pofrčí… na úkor Ordinace. Možná.

Máte denimové přání?

Napište nám ho. My se ho pokusíme splnit.

Zavřít

Přejete si dárkový poukaz?

Napište nám a o zbytek se postaráme my.

Zavřít