Konec Jeans Makera

Když jsem s džínami začínal, s názvem firmy jsem si docela lámal hlavu. Hodiny přemýšlení, desítky nápadů a řada zoufalých zpráv mým známým. Až mi došla trpělivost a řekl si: “Bude to Jeans Maker! Chci vyrábět džíny, tak Jeans Maker.”

Jeans Maker

Koupil jsem doménu, založil FacebookInstagram, vytvořil mail. Jenže po roce jsem cítil, že to není to pravé ořechové. Tehdy jsem jel do Berlína na denimový festival a dal se do řeči s hosteskou.

Slečna: “Z jaké jste firmy?” 

Já: “Jeans Maker.”

Slečna: “Ok. Ale z jaké jste firmy?”

V tu chvíli mi došlo, že Jeans Maker funguje jen v Česku. Za hranicemi a pro expaty je to moc obecné. Jeansmaker – prostě někdo, kdo dělá džíny. Tahle zkušenost mi dala jasně najevo, že musím vymyslet jiný brand.

Patrik Diamant

Jsme zpátky v Německu, tentokrát v Mnichově. Hugo Boss, Ralph Lauren, Giorgio Armani. Všechny značky nesou jména svých zakladatelů, i když dneska to tak nevnímáme. Jsou to značky, stejně jako Škoda nebo Porsche. Teď musím dát za pravdu svým známým, kteří mě do Patrika Diamanta tlačili.

“Je to unikátní.”

nebo

“Kdo se tak jmenuje?“

Jmenovat se Diamant není úplně běžné a v Česku nás je jenom 42. K tomu denně dostávám otázku, jestli je to umělecké jméno, takže to v lidech asi zanechá nějakou stopu. A musím říct, že s Diamantem se stávají příjemnější i návštěvy úřadů 🙂

Proto jsem se rozhodl a změnil název. Přestože jsem zase slyšel:

“Jeans Maker je už zajetý.” 

nebo 

“Proč to měníš? Vždyť to bylo dobré.”

Jenže tvrdohlavost je pro mě (ve znamení lva) charakteristická.

Má to svůj důvod

Dalším důvodem pro rebranding je budoucí rozšíření produktů. Ne, že bych opouštěl džíny, to nikdy. Ale rozšíření o košile na míru, kožené pásky nebo ponožky je nasnadě.

Příliš se mi nelíbí, pokud firma, která má v názvu “pekařství”, začne prodávat například hodinky nebo kávovary. Trochu přeháním, ale to jen pro představu.

Co třeba Pepe Jeans? Jsou to jen džíny? Rozhodně ne. Trička, svetry, bundy, pásky, boty, voňavky, peněženky, brýle,… Prostě mi to nesedí. Naopak u Tommy Hilfigera, Lacoste, Ganta mi to nevadí. 


Warning: preg_split() expects parameter 2 to be string, array given in /hosting/www/patrikdiamant.cz/www/wp-content/plugins/zalomeni/zalomeni.php on line 322

Další články, které by vás mohly zajímat


Notice: Undefined variable: relevantArticles in /hosting/www/patrikdiamant.cz/www/wp-content/themes/patrikdiamant/loop-templates/content-single.php on line 55
Ochranná rouška proti koronaviru COVID 19 ze 100% bavlny

#RouškyVšem

Drazí přátelé, vzhledem k aktuální situaci jsme se rozhodli odložit šití džínů a košil na lepší dny a naplno se vrhnout na šití roušek, kterých je v České republice nedostatek. Roušky nabízíme i na našem eshopu za 199 Kč. Za každou vámi zakoupenou roušku darujeme jednu tam, kde je potřebují (lékaři, záchranáři, pacienti). Proto 1+1.

Návod na ušití ochranné rouška proti koronaviru COVID 19 ze 100% bavlny

Návod na ušití roušky

Nejedna česká domácnost má šicí stroj a proto v posledních dnech šije celé Česko. Níže vám sdílím náš střih a návod na ušití roušky. Pokud nemůžete šít, kupte si naši hotovou roušku, každou druhou darujeme nemocnicím a dalším potřebným.

Roztrhané džíny šité na míru s vysokým pasem

Příběh o sashiko metodě

Asi to znáte, jednou za čas vás přepadne chuť vyzkoušet něco nového. Když jsem před pár týdny objevil tzv. sashiko, tedy japonskou metodu vyšívání, hned jsem věděl, že to musíme dostat na naše džíny. A protože máme v Česku známé zlaté české ručičky, nebyl důvod chodit za hranice, i zde máme “japonské” české mistry této techniky. A výsledek je na stole – džíny na míru Sashiko selvedge denim

Máte denimové přání?

Napište nám ho. My se ho pokusíme splnit.

Zavřít

Přejete si dárkový poukaz?

Napište nám a o zbytek se postaráme my.

Zavřít